Cererea pentru diamante a crescut uşor în an de criză

26 05 2010

“Prima parte din acest an a fost dificilă, vânzările fiind diminuate cu aproximativ 15% faţă de anul trecut. Am recuperat în S2 şi sperăm să încheiem anul cu o cifră de afaceri la nivelul lui 2008. De altfel, putem constata că pentru diamante cererea a crescut uşor în acest an, faţă de anul trecut, bijuteriile de lux fiind investiţii sigure pe timp de criză”, a declarat pentru Business Standard, Andreea Ioniţă-Loukas, manager Micri Gold, companie cu afaceri de 3,7 mil. euro anul trecut.

Un alt jucător important în piaţa luxului, Helvetansa, vorbeşte despre vânzări mai mici cu 40% în acest an. Dacă, anul trecut, cel mai scump ceas vândut de Helvetansa a fost un Turbillon Relatif, produs de Piaget, cu 220.000 de euro, în S1 din acest an, cea mai importantă comandă a producătorului elveţian a fost un ceas Daniel Roth, de 85.000 de euro. O tendinţă comună a jucătorilor din industria luxului a vizat extinderea.CITESTE RESTUL AICI

APASA PE LINCURILE DE MAI JOS TOTUL DESPRE DIAMANTE

*DIAMOND NEWS*DIAMOND VIDEO*DIAMOND MONDEN*

*EDUCATIE*PIETRE PRETIOASE*CARACTERISTICI*FOTOGRAFII*

*AUTORIZATII si AVIZE*DIAMANTE CELEBRE*INVESTITORI*

*IMPORT DIAMANTE*IMORT AUR*IMPORT LEMN DE TEK*

*DIAMOND SHOP*DIAMANTE ROMANOV*DIAMANTE BRUTE*


Actions

Information